26 Mars *BarnKalaset*

Ja idag ha jag fått ha mitt födelsedagskalas o oj vad roligt det va =)
Mamma hade köpt My little Pony kalas saker och så hade hon bakat Prinsesstårtor med Ponysar på=)

Jag fick jätte mycke fina pressenter och jag hade en kanon dag med massa bus o gott =)

Barnkalaset =)

Barnkalaset =)


Emelie, Nellie och Jag =)

Barnkalaset =)
Emma

Barnkalaset =)
LillTindra

Barnkalaset =)
Maria och Fredrik, Haha =)

Barnkalaset =)
Haha här sitter vi alla o önskar vilken pony vi vill ha på våran tårtbit.

Barnkalaset =)
Maria, Nellie, Tindra, Verna och Emma =)

Barnkalaset =)
Bus Tindra =)

Barnkalaset =)
Mamma hade jätte stora problem att få till möbleringen så att alla skulle få plats men som ni ser så ville alla sitta vid samma bord. Haha. Soffan är tom.

Barnkalaset =)

Barnkalaset =)

Barnkalaset =)
En av Tårtorna

Barnkalaset =)
Andra Tårtan

Ja där fick ni mitt kalas i bilder =)

Här kommer alla pressenter i bilder oxå.

Mormor o Mats
2st Expetit hyllor fick jag av Mormor o Mats =)

Mormor o Mats
Mormor o Mats

Mormor o Mats
Mormor o Mats

Mormor o Mats
Mormor o Mats

Mormor o Mats
Mormor o Mats

Mormor o Mats
Mormor o Mats

Morbror Mattias
Morbror Mattias

Morbror Mattias
Morbror Mattias

Moster Sandra, Henke och Ante
Moster Sandra, Henke och Morbror Ante

Moster Sandra, Henke och Morbror Ante
Moster Sandra, Henke och Morbror Ante

Moster Sandra, Henke och Morbror Ante  Fast jag fick en röd
Typ en sån här fast en röd fick jag oxå av Moster Sandra, Henke och Morbror Ante

Jenny, Micke, Nellie, Emelie, Maria, Jonas och Emma
Jenny, Micke, Nellie, Emelie, Maria, Jonas och Emma

Jenny, Micke, Nellie, Emelie, Maria, Jonas och Emma
Jenny, Micke, Nellie, Emelie, Maria, Jonas och Emma

Alex, LillTindra, Emma och Daniel =)
Alex, LillTindra, Emma och Daniel

Alex, LillTindra, Emma och Daniel
Alex, LillTindra, Emma och Daniel

Se så många fina pressenter jag fått.
TACK så jätte mycke alla =)

<3Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0