Tåg, Östersund o Pappa =)

Ja ni igår åkte jag tåg för första gången =) Det va väldigt spännande.
Mamma, Bobbas o Thilo körde mig in till tågstationen där vi först fick stå o vänta på att Pappa skulle komma med ett tåg, Efter att vi kramats o surrat lite hoppade jag o Pappa på samma tåg som han kom med o så åkte vi hela vägen till Östersund.
Jag satt inte still mycke jag inte. Ville ju vandra runt i titta o grejja jag =)

När vi kom fram så fick vi gå från stationen o hem till Pappa o det gick faktiskt bra att gå.

På kvällen va vi ut i lekparken o lekte lite innan det va dags att sova.


Idag ha vi varit i lekparken igen o senare på dagen åkte vi till min kompis som heter Rosalinn o idag hade hon fått en ny tjej (Syster) som heter Sanna så då hade jag 2 kompisar att leka med =)
Vi har badat, sprungit i vattenspridare, busat o grillat så det ha varit en kanon dag =)

Imorgon ska jag få klättra på klättervägg på riktigt, Men lina o allt. Ska bli jätte spännande att prova på det. Jag är ju en liten klätter apa som Mamma säger =)

Men nu är det dags att sova.

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0