29 Juli

Idga ha varit en helt vanlig dag. Jag har varit ute o lekt hela dagen o jag ha hunnit leka med alla mina kompisar =)
Vi har varit inne och ute o lite hät o lite där.

Lite hyss ha jag även hunnit med såklart. Jag, Alex o LillTindra råkade vandra iväg lite när vi plockade blommor så tillslut va vi ute vid vägen o vandrade på trottoaren. Men som tur va så hade ju Alex farmors kompis sett oss så hon ringde till Pia o berättade att vi va på vift så hon kom o hämtade oss.
Precis då va Mamma påväg till Pia för att fråga om hon hade nå pärlsocker hemma. När hon såg oss så kom hon o mötte oss o frågade om jag hade glömt bort hur långt jag får gå.
O jag sa såklart att jag inte alls hade glömt det men den här gången va jag ju inte i lekparken, jag va ju ute o plockade blommor. Det är ju skillnad ju tycker jag.

Senare på kvällen hittade jag på mer bus. Jag smet iväg ner till Heyja o hoppade studsmatta o innan Mamma hunnit reagera på att jag inte längre va med Cleo i lekparken så hade jag lyckats ramla av Heyjas farliga studsmatta o eftersom jag är så klantig så glömde jag ta imot mig med händerna så jag landade på huvudet/axeln så nu har jag jätte ont i nacken =(
Mamma tror att jag ha sträckt mig eller nått =(
Så nu ha jag ont i både nacke o huvud, Jag ramlade ju bland stenarna i skogen o slog huvudet ordentligt igår. O där får jag inte heller vara.
Mamma säger att hon ska sätta upp löplina o spänna fast mig där så att jag inte kan gå dit jag inte får, Haha

Nä nu ska jag sova för nu ha jag ätit kvällsfika o packat färdigt. Jag ska ju åka till Pappa min imorgon =)
Jag ska åka tåg för första gången så det ska bli spännande =)

Sov gott alla.
Får se om jag ha tid att skriva nått när jag är hos Pappa =)


<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0