Ja gud va jag slarvar med skrivandet :)

Förra veckan gjorde vi inget speciellt alls förutom på Måndagen då det va Alla Hjärtans dag =)
På kvällarna har jag lekt med Varna tills dag ha varit dags för oss att sova.
Vi har verkligen jätte roligt tillsammans. Bråkar inget alls och jag tycker att det är jätte roligt att vara hemma hos Verna. vi har bara varit hemma hos mig 1 gång =)

Vi hoppar allt tråkigt o oviktigt den veckan o tar lördagen istället =) då va vi på Birsta o träffade Mormor, mats och Mattias. Vi åt först på donken och sen tittade vi i lite affärer =) Jag o Mats gick på leksaksaffären o tittade på allt roligt o fint dom ha där så nu vet han vad jag önskar mig när jag fyller år=)
Sen va vi även in på Dinsko o bytte mina stövlar som jag fick av Mormor o mats i julklapp. Dom hade gått sönder. Dom hade inge lika så jag fick ett par svarta med rosa blommor på istället. Dom är oxå jätte fina =)

Bytte mina trasiga stövlar till detta par =)

Sen gick vi på Ikea och jag fick självklart vara på Smålandet o busa medans alla andra gick in på Ikea o handlade =)
När dom handlat färdigt och jag hade förbrukat min timme på Småland gick vi upp på Ikea restaurangen o fikade lite innan det va dags att åka hem =)

Mormor hade med sig kläder till mig o Thilo som hon hade köpt i Sollefteå oxå =) Tröjan jag fick ha jag även fått av Morfar o Sara, Men den ha jag lyckats få en fläck mitt på magen på så det va bra att jag fick en till =) fick även ett par svarta tights till den =)

Den här tröjan fick jag av Mormor o Mats. Fick även svarta tights till men dom ligger i tvätten =)

En toppen dag va de =)

På söndagen fick jag träffa Mormor o dom en snabbis igen. Då va vi dit för att handla allt dom hade tittat på dagen innan =) Jag fick en tidig födelsedags pressent =) En bokhylla som ja ska ha till min affär =)

Mamma byggde om min säng och möblerade om mitt rum på söndagen oxå. Det blev jätte bra. Jag va hos Varna o busade hela eftermiddagen o kvällen så jag fick se vad Mamma gjort när jag kom hem =)

Mamma ha möblerat om mitt rum =)Mamma ha möblerat om mitt rum =) Denna hyllan fick jag av Mormor o Mats i tidigt födelsedags pressent =)Mamma ha möblerat om mitt rum =)Mamma ha möblerat om mitt rum =)Mamma ha möblerat om mitt rum =)Mamma ha möblerat om mitt rum =)Mamma ha möblerat om mitt rum =)Mamma ha möblerat om mitt rum =)
Så här ser det ut på mitt rum nu. Mamma tycker fortfarande att jag ha för mycke saker men de blev lite bättre iallafall =)


I Måndags va vi bara på Ica en sväng o handlade för Thilo hade slut på mat, Sen ha jag bara varit hemma o haft tråkigt. Ingen kompis som ha varit hemma. Men tillslut så fick jag leka med Alex o LillTindra en timme på kvällen iallafall =)

Idag ha jag varit på dagis o busat =) O sen ha jag varit med Verna fram till läggdags.

Nu är det film och sova som gäller för mig =)

<3 Puss Puss <3

Mamma kallar detta en ful ovana
Mamma kallar denna min en ful ovana och jag kan bara inte sluta göra så.


Natti Natt =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0