8 Februari

Full rulle idag =)

Först ha jag varit på dagis o busat. Vi har haft gympa idag =) Onsdagar är verkligen en favoritdag för mig.
Efter dagis kom Mamma, Bobbas o Thilo o hämtade mig för då va det dags för Kyrkis =) Hittade 2 kompisar där som jag lekte med i 2 timmar =) Min fröken som är hemma o är Mammaledig va där med sin pojke oxå =) Det tyckte jag va roligt.
Bobbas hämtade oss på kyrkis oxå eftersom Mamma inte va smart nog att ta med sig vagnen dit. Haha.

Vi hann inte mer än komma hem o Mamma hann starta en film till mig, så kom Verna o frågade om jag ville gå ut o leka o det ville jag såklart. Efter att vi lekt ute en stund så gick vi in till Verna. När Mamma kom o skulle hämta mig för att det va middag så ville jag inte gå hem o Verna ville att jag skulle stanna så då fick jag stanna o äta med dom =)

Nu börjar klockan bli mycke så det är snart dags för saga, film o sova =)

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0