12 Februari

Lite kort om veckan först =)

I Onsdags va jag, Mamma och Thilo på kyrkis efter dagis o sen va jag med Verna som ni vet =)

I Torsdags vet jag inte vad vi gjorde förutom att jag va på dagis.

I Fredags va jag med My, Alex o LillTindra hela dagen =) Fredrik bjöd på middag hemma hos sig oxå o sen blev de fredagsmys hemma. Tittade på film på min dator o åt lite godis =)

I dag är det Lördag och Jag, Mamma, Thilo, Emma, My, Elex och LillTndra har varit ute o lekt i snön. Mamma skottade fram gungorna till oss så vi kunde gunga o så klättrade vi i snöhögarna.
När vi skulle gå in  så upptäckte jag att Verna va ute så då gick jag till henne, men vi ville inte vara ute längre så då gick vi hem till mig o busade o efter ett tag gick vi hem till Verna o lekte.
Nu ha vi precis ätit pizza o nu tänker jag gå på rummer o titta på en film =)



Alex
Alex



Emma




<3 Puss Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0