Genomgång av dagarna som gått =)

Ja vi kör en liten snabb genomgång av vad vi gjort =)

Den 3 November när jag kom hem från dagis så va Gammelfarmor och hennes kompis Kerstin o hälsade på oss =)
Dom kom för att titta på Thilo =)

Den 4 November hade vi maskerad disco på dagis =) Det va jätte roligt. Vi dansade o sjöng o fick Poppcorn o lite godis =) Jag va Prinsessa såklart =)



Såhär såg jag ut =)

Den 5 November Åkte Mamma upp på sjukhuset med Thilo, dom skulle på nån kontroll. Jag va hemma o busade med Bobbas ja =)
Senare på dagen så kom Morbror Fredrik o Morbror Mattias till oss =) Dom kom för att kika lite på Thilo o umgås med oss såklart =) Fredrik bjöd på mat o Chips o Mattias köpte jätte mycke godis =)
dom stannade o tittade på Idol o sedan åkte dom tillbaka till Graninge.

Den 6 November hade jag så tråkigt hemma att Mamma tyckte synd om mig. Hon satt länge o försökte komma på nå roligt att göra o tillslut ringde hon till Daniel o frågade om Alex ville följa med upp på skolan o leka i lekparken en stund =) Det ville han såklart så vi gick dit, Men vi va för feg för att klättra där så vi gick upp på dagis o lekte en stund istället =)


Tyvärr så va det så kallt ute så vi höll på att frysa sönder. Då tyckte Mamma att vi skulle gå hem o dricka varm oboy o äta kladdkaka =) Sen lekte vi inne på rummet istället =)

7 November va jag, Mamma o Thilo på Birsta o handlade lite =) Vi skulle igentligen bara på Öb men Mamma kom på att vi skulle gå o kika på en Jacka eftersom jag behövde en sådan o Pappa hade lovat att köpa en till mig =)
Vi hittade en Jacka på Kappahl o en Halsduk på HM med Kitty på =)

Denna fick jag av Pappa =)
Dom här ha jag fått av Britt =) Den här fick jag av Mamma o Bobbas

Tjocksockarna ha Mats Mamma Britt gjort till mig =) Dom är samma färg som min nya jacka =)

8 November Idag ha vi varit ute på en promenad o köpt en dricka. O så har vi varit på Alnö för att väga Thilo.
När vi va hos doktorn för att väga honom träffade vi på GammelFarmor o Kerstin så då satt vi o surrade en stund med dom innan vi klädde på oss o gick på Ica o handlade lite.
Sen ha vi inte gjort så mycke mer idag.
Jag börjar bli lite trött o funderar på att gå o sova nu faktiskt. Jag ska ju på dagis imorgon =)

Natti Natt

<3 Puss Puss

<3

Kommentarer
Postat av: Ewwe

Vilken fiiin sessa klänning hon hade, undra vem som har köpt den ^^ Hehe ;)

2010-11-25 @ 12:11:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0