25 November

Idag när jag kom hem från dagis så hade jag fått en ny sessa tidning i brevlådan så jag satte mig o läste den med Mamma o sen bakade vi en kladdkaka =) 

Bakar kladdkaka med Mamma

Vid 3 tiden kom Morfar hit o då läste jag tidningen med honom o så lekte vi med hans telefon =)
Sen kom Morbror Fredrik o efter ett tag till kom Sara o Oliver.
Dom hade med sig paket till Thilo o jag fick 2 st julkalendrar =) en med choklad och en Hello Kitty med leksaker i =)
Plus att jag fick en bok av GammelFarmor Alva =)

När alla va på plats o paketen va öppnade så åkte Morfar o Fredrik o köpte Pizza o efter den blev de kladdkaka.
Sen byggde jag pärlplattor med Oliver o Sara fick hjälpa till lite innan hon fick åka hem. O sen fick Mamma bygga med mig när dom åkte hem.

Nu är jag tok trött o tänker gå o sova så jag orkar med morgondagen. Kanske blir det Pepparkaksbygge då eftersom jag inte ska på dagis. Plus att jag vet att vi ska städa eftersom vi får främmande på lördag =)

Från Morfar o Sara
Från Morfar o Sara
Dom här fick jag av Morfar o Sara =)

Från GammelFarmor Alva
Denna fick jag av GammelFarmor Alva =)

Jag har även fått en likadan Chokladkalender plus ett jätte fint sessaglas med fast byggt sugrör av Ullis (Granne)
Mamma missade att knäppa kort på glaset =(


Men nu måste jag sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0