20 November

Idag när jag vaknade så va Mamma redan uppe. Bobbas o Thilo låg o sov fortfarande.
Jag o Mamma tittade på barnprogram o fikade frukost. Mysigt att ha ensam stund med Mamma =)

Sen ha jag varit ute med Alex o Lill Tindra en stund men Alex ville gå in till sig så jag tog med mig Lill Tindra o gick in till mig o busade på mitt rum =) Hon är ganska liten men det går att leka med henne ändå =)
Vi fick saft o kakor av Mamma när vi hade lekt klart o städat rummet.
När vi hade fikat färdigt kom Daniel o hämtade Tindra för dom skulle åka på affären o Mamma skulle oxå åka o handla så hon klädde på sig o Thilo o åkte hon oxå. Jag fick inte följa med eftersom jag inte va snäll igår när jag va med Mamma på affären.
Jag fick stanna hemma o rita istället o det va ju roligt de med.

När Mamma kom hem gjorde vi middag. Det blev hemma gjord Pizza idag o det va super gott. Sen efter det fick jag lördagsgodis =)

Nu ska jag ta o bada lite för det tycker jag är roligt o skönt o efter det ska jag hoppa i en pyamas o sedan ska jag mysa o titta på tv =)

Imorgon håller vi tummarna på att det blir fin väder för vi ha tänkt åka ut på Alnö för att åka pulka med Emma, Daniel, Alex o Tindra. Vi ska ta med oss fika dit oxå så vi kan leka länge =)

Men nu ha jag inte tid mer, hörs imorgon!

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0