Helgen

I helgen har vi haft fullt upp. Fredag o Lördag tillbrigade vi med grannarna. Jag har lekt med Alex o Tindra =)

I lördags va vi in på Birsta med dom o Handlade utemöbler o Mamma köpte nå nya kläder. Hon tycker att hon börjar känna sig instängd i dom hon har. Det börjar bli trångt lixom.

I Söndags va vi ut på Alnö o krattade gräs hos Gammelfarmor Alva. Det va inte så roligt att kratta men Jessikas Rasmus va med så jag kunde ju leka med honom =)
När vi kom hem därifrån lekte jag med Alex o Tindra tills det va dags att sova.

Idag är det Måndag o Jag har varit på dagis. Roligt att vara tillbaka där tycker jag. När Mamma hämtade mig gick vi hem o fikade lite o sen läste Mamma saga för mig o så somnade vi båda 2.
Vaknade vi 4 o då va det dags att fixa  middag. Korv o Makaroner blev det. Efter det ville jag gå ut o leka så det gjorde jag.

Nu ska jag springa över till Alex o leka med honon en liten stund. Snart dags för sängen.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0