En vecka till

Nu slarvar vi verkligen med bloggningen. Fy på oss.

Jag har iallafall varit på dagis hela veckan lång. i Torsdags blev det lång dag eftersom Mamma skulle jobba.
Efter dagis ha jag lekt med Alex o Tindra tills det har varit dags för sängen.  Vi är för det mesta ute o busar.

I fredags va det sista april så då grillade vi med grannarna o sen gick jag, Alex, Mamma, Emma o Alex Farmor upp på Februari vägen o tittade lite på majbrasan. Det va kallt o vi va trötta så vi stannade i typ 5 min sen ville jag gå hem.

När vi kom tillbaka hem så ville jag sova.

Igår va det lördag o på förmiddagen fick jag följa med Bobbas o Morbror Fredrik en sväng på Birsta så att Mamma fick vila lite. Hon är inge pigg.
På eftermiddagen åkte vi till Morfar, Sara o oliver. Dom bjöd på mat o sen tittade dom på filmen Avatar, Jag somnade ganska omgående i sittande läge. När filmen va slut så åkte vi hem.

Idag ska jag leka med Alex o Lill Tindra hela dagen =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0