21 -23 Maj 2010

I fredags hämtade Mamma mig på dagsi som vanligt o så gick vi hem o fikade lite o sen gick vi ut o lekte med Alex o Lill Tindra =)
Vid halv 3 tiden åkte Mamma på jobbet o jag fick stanna hemma hos Alex o LillTindra =) Efter ca 1 timme så kom Madde o Nova o Novas Morfar o hämtade mig o så åkte vi ut på Alnö på Mammas jobb. Där stannade vi tills Mamma slutade o då gick vi på Ica o handla tacos o sen tog vi bussen hem.
Hemma lekte jag o Nova medans Mamma o Madde lagade maten, sen satt vi ute o åt o sen blev det lite mer bus. Men jag va väldigt trött så jag gick o la mig tidigt.

På lördagen när jag vaknade myste jag med Madde o Nova i deras säng så Mamma o Bobbas fick sova lite till.
Sen va vi bara hemma hela dagen o lekte ute. Vi va på Ica en sväng o handlade mat oxå. Grillat blev det då.

På Söndagen va det slö o slapp dag o dåligt väder. Inte alls roligt. Vi va ut o lekte en sväng medn annars såg det mest ut såhär.

Madde o Nova ha söndagsmysJag o Bobbas ha söndagsmys :)Tigra ha söndagsmysAgda ha söngasmys

Bild 1: Madde o Nova
Bild 2 o 3:Jag o Bobbas
Bild 3: Min hund Tigra
Bild 4: Novas hund Agda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0