Söndag hela dagen =)

Idag ha vi bara tagit det lugnt. Vi tog sovmorgon allihopa fast Josefine o Ante sov längst. Haha.
Jag har varit ute o lekt med mina kompisar o så fick jag en ny film av Mamma som jag o Alex satt på en madrass i vardagsrummet o såg på. Den tyckte jag va bra =)

Glömde att berätta om mina prickar igår. Hehe
Jag va i "skogen" o lekte igår, Klättrade i ett litet träd o så ramlade jag ner på marken o där växte det sådanna där dumma blommor som Mamma sagt att an inte får plocka Brännässlor tro jag dom heter. Jag vart alldeles prickig på armen o det va inge skönt. Mamma hädde på salubrinsalva o så satte hon ett STORT plåster över det så de gick över ganska fort =)
Så nu har jag provat på dom blommorna o nu fattar jag varför jag inte får plocka dom.

Jag o Mamma har städat lite idag oxå. Efter att Mamma bett mig om hjälp ett par gånger så hjälpte jag henne med mitt rum iallafall =) Då blev Mamma glad =)

Men nu ska jag springa ut till Alex o leka igen.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0