Sedan sist!

Ja vad ha jag gjort??
Jag har varit på dagis o busat som vanligt =) O hemma ha jag såklart lekt med Alex o Lill Tindra.

Sen tro jag vi hoppar över veckan så att jag kan berätta vad jag gjorde på helgen. På fredagen kom Morbror Fredrik o hämtade oss o massa packning, sen åkte vi ut på Alnö för att hämta Mamma på jobbet. Hon hade jätte mycke att göra så vi hjälpte henne med det o sedan hoppade vi in i bilen o åkte till Graninge =)
En Momma helg ha jag haft.

På lördagen åkte vi int till Sollefteå för att titta på bilar o busa med Nova. Tyvärr så kom aldrig Nova till stan så jag fick inte leka med henne. Men jag fick mysa med Mamma, Bobbas, Fredrik, Mattias, Momma o Mats på crusingen iallafall =) När vi tittat klart på alla bilar åkte jag med Momma o Mats hem o Mamma stannade i stan. Hon skulle vara med Moster Sandra o roa sig på kvällen.
Jag hade de jätte mysigt hos Momma iallafall =)

På söndagen kom Mamma, Bobbas o Fredrik hem till Momma igen =) Mattias kom strax efter att vi ätit middagen. Han hade jobbat han.

När vi ätit maten o rabarberpajen så packade vi in i bilen o åkte hem till Sundsvall igen. Jag o Mamma sov typ hela vägen hem, Haha
När vi kom hem upptäckte vi att alla myror flyttat in till oss. Hela hallgolvet o köksgolvet o väggar o tak. Det va myror överallt. Usch så äckligt.
Mamma sprang efter dammsugarn o in i den åkte alla myrorna o sen sprang hon ut med påsen o kastade alla myror =) Sen fick hon åka på Ica med Fredrik o köpa myrmedel på sprayflaska o så sprayade hon hela hallen o köket med den så nu är alla myror borta o förhoppningsvis kommer dom inte tillbaka igen.

Sen blev det måndag då, Då va jag på dagis som vanligt. Jag tror att det va den här dagen som Jossan o Ante kom förbi o hälsade på, men jag har inte riktigt koll på det. Dom ha varit hit iallafall =) o så tror jag att det va idag vi va o fiskade med Roger, Evelina och Rasmus. Grillade korv o marsmallows gjorde vi oxå =) Gott!!

Tisdag va jag ledig från dagis o fick vara hemma o mysa med Mamma. På eftermiddagen kom Mira hem till oss med Tigra som varit i stockholm. Hon ha fått bebisar i magen =)

Onsdag va jag o Mamma till stan för att fixa Bobbas bankdosa vilket inte alls gick så bra men det gjorde inget eftersom jag fick korv o glass =) O så hade vi sån tur att utställningen av alla fantasidjur vi gjort på dagis va på stan idag, Det hade inte Mamma en aning om, Men där stog alla våra fina djur. Jag har gjort en jätte fin spindel =)

Torsdag va bara en helt vanlig dag förutom att det började tok regna när jag o Mamma skulle gå hem från dagis. Inte alls kul.

Fredag blev det lång dag på dagis igen eftersom Mamma jobbar varje fredag. När hon kom hem åt vi lite middag o sen va jag dö trött o gick o la mig.

Natti Natt Alla

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0