9 Juni

Idag väckte Mamma mig jätte tidigt =(
Jag va jätte trött o ville bara sova, men det fick jag ju inte såklart. Både Mamma o Bobbas skulle börja jobba klockan 7 så då fick jag gå på dagig halv 7 o jag brukar börja 8 o kliva upp halv 8. Men nu va det bara att kliva ur sängen klockan 6. Inte alls nå roligt.

Men Mamma hämtade mig på dagis efter lunchen. Jag ville äta där, annars hade Mamma hämtat mig klockan 10 näe hon slutade.

Hemma ha vi myst o tittat på tv o så somnade vi båda 2. När jag vaknade stog maten på bordet, jag va såklart inte sugen på mat då, när man är nyvaken vill man ju inte ha mat.

Jag fick gå o leka med Alex en stund o komma hem  o äta sedan =)

Imorgon blir det tidigt till dagis igen o så få jag stanna tills Bobbas slutar jobba vid 4. Så det blir en lååååååååång o jobbig dag. Samma blir det på fredag.
Mamma ska jobba på bageriet så hon kan inte hämta mig, då ha jag ju ingenstans att vara.

Men nu ska jag gå ut o leka med Alex.

<3 Puss Puss <3

Jag fick ha handduken i håret så som Mamma brukar ha =) =) =) =)

Titta jag fick ha som Mamma brukar ha när hon ha tvättat håret =) Nu e jag en stor tjej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0