Sommar är underbart =)

Gud va jag älskar sommaren =)

Sååååå skönt att kliva upp ur sängen o bara ta på sig en klänning o springa ut o leka i värmen. Alla kompisar är ute hela dagarna o busar o vi har såå roligt =)

Sen ha ju Mamma o Bobbas köte en pool tillsammans med grannarna så det gör ju saken ännu bättre. Älskar att bada =)

Bad i våran Pool
Bad i Poolen

Lill Tindra är rädd för vattnet så hon håller sig på sidan hon =)
Lill Tindra

Ja detta är mina dagar. Alla ser näst intill lika ut.

I Tisdags tro jag det va, då va Bobbas storasyster hit med sin man o dotter Caroline. Det va jätte roligt att få leka med henne. Hoppas dom kommer hit snart igen =)

Nu ska jag ta o lära mig alfabetet o sen är det dags att sova.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0