Nu är jag hemma =)

Ja nu är jag hemma med Mamma och Bobbas igen =)

Vi ha kramats o busat jätte mycke o så ha vi klippt, klistrat o ritat massor o så ha jag byggt en pärlplatta.
Den blev jätte fin men det tog tid att göra den kan jag lova.

Jag har haft det jätte bra hos Farmor o Farfar iallafall. 100% uppmärksamhet hela tiden vill jag lova.
Sen har jag gjort som vanligt när jag är borta. Ätit jätte dåligt men så fort jag kom hem gick det tok bra att äta så jag har inte gjort annat än ätit sedan jag kom hem. Yoghurt, korv o makaroner, risifrutti o massa annat.
Ville till o med ha välling när jag skulle sova, tyvärr gick inte det eftersom jag ha glömt min vällingflaska hos Farmor o Farfar =(
Men Farfar skulle skicka pengar så att vi kan gå o köpa en ny =)

Nu ska jag sova.

<3 Puss Puss <3


Bygger pärlplatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0