24 -25 Januari

Ja i söndags skulle Mamma och Bobbas lägga in det nya golvet i hallen o köket så då kom Morfar för att hjälpa dom o Sara kom för att leka med mig. Men när vi hade varit ute jätte länge hemma hos oss så åkte vi hem till Moppa o Sara o där va vi ute ett bra tag till.

Sara o Oliver yrade runt i snön o letade en videokamera som Oliver tappat en vecka tidigare. Dom letade o letade, men vem tror ni hittade den då?? Jo jag. Haha.
Sara trodde inte på mig när jag kom o sa att jag hittat den, men Oliver såg att jag höll i den. Då blev Sara förvånad tro jag. Hon som letat som en tok.

Nu är den återfunnen och den fungerar som tur är. Lite konstigt eftersom den lega i snön i en vecka utan fodral, men det är nog tack vare att det varit så kallt ute.

Klockan 18 mötte vi Mamma, Bobbas, Morfar och Morbror Fredrik på pizzerian, det va dags för middag. Jag fick en barbiedocka och en klubba av Pizza gubben.
När vi ätit klart körde Fredrik oss hem.

Idag har jag varit på dagis o busat en massa. När Mamma hämtat mig gick vi hem o åt mellis o sen ha vi tittat på film o bakat med min deg o byggt pussel. Jätte roligt.
Sen somnade jag tydligen på soffan en stund o när jag vaknade hade Morfar kommit för att kolla hur det går med golvet.
Jag blev jätte sur när Mamma väckte mig. Jag va ju trött o ville sova mera men det fck jag ju inte. Åt min middag efter ett tag iallafall o sen ha jag tittat på mera film =)

Nu är det dags att sova. Ska ju upp o busa på drakborgen med Pappa imorgon =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0