18-19 Januari

Igår när Mamma hämtat mig på dagis så fikade vi lite o sen lekte jag med min magiska sand. Man kan bygga saker med den o sen smula ner den till sand igen o bygga nytt. Det tycker jag är roligt. Mamma tycker dessvärre inte det eftersom de blir sand överallt. Haha

När jag lekt färdigt o Mamma hade städat bort all sand så gick vi o duscha o sen gjorde vi oss klar o gick upp till Bobbas på jobbet. Mamma skulle jobba så jag skulle få vara med Bobbas. Vi vinkade av Mamma vid bussen o sen gick vi hem.
Hemma lekte jag o så åt vi middag o sen tittade jag på film o somnade, så jag sov när Mamma kom hem.

Idag lämnade Mamma mig på dagis o sen hämtade hon mig. När vi kom hem klädde vi på oss o gick ut o åkte lite pulka o gungade.
Nu är vi inne och jag sitter o klipper i papper =)

Snart kommer det en tjej som ska titta på våran fula vägg säger Mamma. Haha.
Men nu har jag inte tid längre så jag får skriva mer sedan eller imorgon.

<3 Puss Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Hanna och Wilmer.

Nu har jag lagt in lite bilder på bloggen så går gärna in och kikar :)

2010-01-20 @ 21:38:34
URL: http://mammalwilmer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0