10 Januari

Idag ha vi sovit länge =)

När vi hade klivit upp o ställt fram frukosten så ringde det på dörren. De va Nilla som kom o skulle lämna Mammas födelsedagspressent. Hon hade bytt den nu så att den passade bättre.
Sen fick vi även 2st lampor. En hjärta lampa som man sätter på väggen o en sån härEn lampa som jag fått av Nilla =)
Jätte fin tycker jag. Mamma tycker att mitt rum börjar se ut som ett lamp rum nu. Haha
Men jag tycker om lampor. Vill ha massa lampor

Sen fick jag även en video som inte fungerar som den ska tydligen, Mamma får den inta att funka iallafall. Det står E1 i displayen bara o så spottar den ut filmen. Någon som varit med om det?

Sen tog Mamma rätt på 2 lampor till Morbror Fredrik som han kan ha ovanför sitt barbord.
Nilla hade rensat förrådet o skulle slänga det om ingen vill ha.

Sen ha vi lekt lite o städat mitt rum. Fredde ha varit här nästan hela dagen oxå =)
Busat som en tok ha jag gjort så nu sitter jag i sängen o tittar på film. Det är verkligen något jag tycker om.
Bamse tittar jag på just nu =)

<3 Puss Puss <3




Kommentarer
Postat av: Ninni

Ska du inte ta ett kort på katt-lampan som tindra säger? ;P hehe!

2010-01-12 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0