Skratta inte åt mig

Ibland säger o gör jag en massa tok som får alla runt om mig att skratta. Dom tycker att jag är sååååå rolig. Men jag blir mest bara sur o säger åt dom att sluta skratta åt mig.  Då tycker Mamma att jag är en söt unge, men det är jag ju inte heller jag är ju Tindra. Att dom har så svårt att förstå det.

Aja, har ju varit på dagis idag då. Vi fick inte vara ute för det va gubbar på taket o skottade ner all snö. Fröken va rädd att vi skulle få den i huvudet. Vi va inne o busade istället o när Mamma kom så satt jag o klippte ut eksaker ut en katalog o klistrade fast dom på ett stort papper. Jätte roligt.

Hemma har jag tittat på film, spelat spel o busat med Mamma.
Nu ska jag lägga mig i Mammas säng o titta på en ny film. =)

Sen blir det sova så jag säger Natti natt nu.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0