Drakborgen med min Nova :)

Oj vad roligt vi hade på drakborgen. Jag verkligen ÄLSKAR att vara där =) Mamma, Madde, Bobbas och Fredrik va med o lekte lika mycke som jag o Nova lekte.
Det är såååå roligt när alla är med o leker.

Jag och Nova åt pannkaka där oxå =) Det va gott vi åt upp allt som fanns på tallrikarna. Mamma satt o gapade hon, Först o främst för att jag bad om mat o att jag sedan åt upp allt på 2 sek gjorde henne extremt förvånad. haha
Men man blir hungrig av att leka så mycke som vi gjorde.

Låter bilderna berätta resten av tiden på drakborgen.

Jag o Nova är redo för Drakborgen
Jag o Nova är redo för Drakborgen =)

Den här Älskar jag att åka i =)
Den här rutschkanan Älskar jag att åka =)

Madde o Nova står o Tittar på mig när jag åker rutschkanan
Madde och Nova står o tittar på mig när jag åker rutschkanan


Nova kryper igenom ett hål uppe i klättertällningen

Jag i klätterställingen
Jag i klätterställningen

Morbror Fredrik är oxå med o leker =)
Morbror Fredrik ville oxå leka lite. Haha

Nova ville bli buren av Bobbas ett tag i början innan hon blev varm i kläderna o började springa runt själv.
Bobbas fick bära Nova lite i början. Hon är lite höjdrädd.

Bobbas fick oxå vara med o leka. haha
Nova ville inte åka själv så Bobbas fick åka med. Haha

Jag va så snabb att jag alltid låg ett varv före alla. haha
Jag va så snabb att jag alltid låg långt före alla andra =)


Jag i klätterställningen

Madde, Nova, Fredrik och jag =)
Madde, Nova, Fredrik och jag =)


Bobbas. Hahahahahaha

Fredrik vilar sig lite o roar sig med att kasta bollar på Madde
Fredrik vilar sig o roar sig med att kassta bollar på Madde o Mamma

Madde =)
Madde =)

Bobbas
Bobba i klätterställningen med Nova

Full fart på Nova
Full fart på Nova

Nova
Nova

Nova åker i rutschkanan
Nova åker rutschkana

Bobbas och Nova åker kana
Bobbas och Nova åker kana

Jag åker Kana
Jag åker kana. Det går så fort att bilden blev suddig. haha

Madde
Madde i hoppborgen

Madde, Nova o jag åker  Kana
Madde, Nova och Jag åker Kana.

Jag i hoppborgen
Jag i hoppborgen


Efter drakborgen åkte vi på Ica o handla mat o gotta. Nova va så trött att hon somnade i Bobbas knä och Jag va nära på att somna stående. Haha
Men så fort vi kom hem blev det fart på oss igen. Då lagade Mamma och Madde mat o jag o Nova busade.
Efter maten blev det mys i soffan med tv o godis.

Jag har haft en kanon helg.
Jag ville följa med Madde o Nova hem men det fick jag inte för Mamma så jag blev jätte sur. Men sen sa Mamma att vi ska åka till dom nån helg så att jag skule få leka på Novas rum. Då blev jag glad =)

När dom hade åkt hem igår (Söndag) Så la jag mig i kojjan under min säng o tittade på film o där somnade jag.
Efter det åt vi mat o så byggde jag pärplattor.
Sen blev det sängen.

<3 Puss Puss <3

Nova äter frukost
Nova äter Frukost

Jag äter Frukost
Jag äter frukost

Agda
Agda (Madde och Novas Vovve)

Drive in Bio =)
Drive in Bio

Fredrik är på lekhumör idag oxå. Haha
Fredrik va leksugen idag oxå. Haha

Tigra =)
Tigra fick oxå vara med. Haha



Kommentarer
Postat av: Nova

Tack för en supermysig helg Tindra :) jag har berättat allt om dig för momma, även att du slutat med tutte :D de tyckte jag var häftigt! Kom snart och hälsa på mig jag saknar dig :) Bamsekramar från Nova.

2010-02-23 @ 22:49:24
URL: http://madelenestromqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0