10 Februari

På dagis ha vi haft Gympa idag. Min favorit dag =) Tyvärr hinner vi inte vara ute något eftersom gympan är när vi brukara vara ute =( Idag som det har varit så fint väder ute. Vi får vara ute en annan dag.

När jag kom hem från dagis tog jag och Mamma o skruvade ihop den nya hatthyllan och Skohyllan som hon köpt idag. Det blev jätte bra och jag va en jätte duktig tjej =)
Fröken berättade även för Mamma att jag har kommit på att jag kan jätte mycke mer än många andra på dagis så när jag gör något som ingen annan kan så säger jag stolt att jag är jätte duktig. Jag blir en riktig mallgroda. Haha

Efter allt skruvande va jag trött o slut så då ville jag titta på film. Började i min säng med Barbie och avslutade med en film på datorn i soffan. Där somnade jag och sov till Morfar kom hit.
Han har varit här o satt fast lister och skruvat fast hatthyllan på väggen =)

Jag fick även att tvstativ till min tv så nu ska den ut o flyga. Haha
Fast Morbror Fredrik måste komma hit och skruva fast den. Morfar hade inte slagborrmaskin.

Medans Morfar och Bobbas satte fast listerna o hyllan satt jag o Mamma i köket o ritade. Fast jag klippte mest sönder allt jag fick tag i. Jag tycker att det är jätte roligt att klippa.
Mamma tyckte inte att det va så kul att städa upp efter mig dock. Klippte allt i jätte små bitar. Men eftersom det är bra för oss barn att hålla på med sådant så får jag självklart göra det ändå. Samma med tejpen. Det går många rullar här hemma =)

Nu har Morfar åkte hem och det är dags för mig att sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0