7 December

Idag ha jag varit på dagis =) Det har varit jätte roligt o vi har gjort jätte fins ljuslycktor av frukt o vatten som vi ska ha på lucia =) Vi la frukten i vattnet o så ställde vi det i frysen så att vattnet blir is =) Dom kommer bli jätte fin.
Vi har oxå varit i gympasalen och tränat på lucian. Det har varit så kallt ute idag så vi kunde inte träna ute o så ville fröken att vi skulle träna inne oxå. För om det blir tokkallt på lucia så kommer vi vara inne. Mamma hoppas det blir tok kallt så att vi kan vara inne. Annars kommer inte jag kunna ha mitt lucialinne på mig. Kommer inte få på det utanpå overallen.
Men vi får se hur det blir.

När vi skulle gå på dagis imorse uppsäckte vi att min pulka va borta. Det är nån dum en som varit o tagit den av mig =( Så då va jag tvungen att gå hela vägen till dagis o det va inte roligt idag för jag va jätte trött. Det ha blivit sena kvällar i helgen så jag va inte alls pigg när Mamma väckte mig. Men så fort ja kom in på dagis så blev det fart på mig =)

När vi kom hem från dagis hade jag fått en ny sessa tidning i brevlådan så jag ha tittat i den  plus att de hade kommit mera julklappar till mig o Thilo idag. Igår fick vi från GammelMorfar o Marie o idag fick vi från GammelMormor o Lars =) Jag är sååå sugen på att öppna men mamma säger att jag får vänta till julafton =(


Sen ha vi inte hunnit med så mycke mer eftersom Jag, Mamma o Thilo somnade i Mammas säng när vi tittade på barnprogram.
Nu bli de middag för mig o sen är det snart dags att sova igen. Haha

<3Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0