6 December

När jag vaknaade idag ville jag igga kvar i sängen o titta på film så Mamma o Bobbas fick lite sovmorgon. Jag är snäll jag =)

Hum vad ha vi gjort idag då?!
Jo vi ha varit på Mediamarket en sväng o så ha vi varit på Ica, Där fick jag vara i lekrummet o det va roligt även fast
jag va ensam där. Det va bara jag o tjejen som jobbade som va där.

är vi kom hem från ica lagade vi mat o efter maten tittade jag o Mamma på film på hennes dator i köket o så kokade Mamma knäck =) Både vanlig o Polkaknäck =)
Jag hade ju ätit upp all polkaknäck. Jag ÄLSKAR den =)

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen. Imorgon är det dagis o efter det ha Mamma lovat att jag ska få baka med min trolldeg o så ska jag få bada =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0