16 December

Idag ha jag varit hemma från dagis eftersom jag va där i måndags istället. Jag ha lekt med min sand o tittat på film o barnprogram idag.

Plus att jag ha varit med Mamma, Thilo och Fredrik på Stadium o köpt skor till Mamma =) Efter det va vi på Ica en sväng oxå.

Sen ha vi ätit middag o så ha vi packat min väska som jag ska ha med mig till Pappa o Farmor o Farfar. Massa fina kläder ha jag med mig o nå filmer o böcker. Leksaker säger Mamma att det finns där så det behöver jag inte släpa med mig.
Jag åker imorgon vid halv fem o sen blir jag nog kvar där till den 23 December, då ska jag åka till Mormor där Mamma, Bobbas o Thilo oxå kommer vara =)

Nu ska jag sova så att tiden går fortare. Jag ha tjatat hela dagen om att få sova så det blir imorgon nångång.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0