13 December Lucia =)

Ja idag ha vi haft Lucia på dagis o det va jätte roligt =) Jag både sjöng o dansade.

Lucia på dagis
Lucia på dagis
Jag va ensam Lucia på våran avdelning =)
Lucia på dagis
Alex i mitten o han va en muskeltomte han =)
Lucia på dagis
Lucia på dagis

Vi ser lite roliga ut eftersom vi ha så mycke kläder på oss. Men det va tokkallt ute så det va bara att klä på sig o det gick ju det oxå =)
Lycktorna som står på marken ha vi barn på dagis gjort av vatten, karamellfärg och i en del är det frukt, sen ha vi haft dom i frysen så de blev islycktor =)

Efter luciatåget fick vi fika inne o det va jätte gott med lussebullar o pepparkakor o så fick jag leka med kopisarna när Mamma va med på dagis, Det va så roligt så jag ville inte att vi skulle gå hem.
Men tillslut gick vi hem, Eller jag o Alex åkte snowracer. Mamma drog oss =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0