24 September

Idag hade jag jätte roligt på dagis när jag Mamma kom för att hämta mig. Jag och Thea hade klätt ut oss o lekte inne vis scenen =)
Ville som vanligt inte följa med hem, men tillslut gick jag med på det.

Gick ut efter att jag druckit 2 st drickyoghurtar. Va ute ett litet tag bara sen gick jag o la mig i Mammas säng o kramades med Mamma. Vilade en liten stund och sen bar det iväg ut igen.

Har varit ute för det mesta idag, fram till middagen typ o sen blev det en kortsväng till. Nu är ja inne o drar fram alla mina leksaker i vardagsrummet. HAHA
Fast Mamma har sagt att jag måste städa efter mig oxå, Det är ju inte så kul.

Imorgon är det inge dagis. Ska vara hemma med Bobbas på morgonen för Mamma ska jobba. När hon komma hem ska vi göra oss klar och sen ska vi åka in till stan o fixa lite =)

Nu ska jag städa undan o sen sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0