19 September

Idag har vi varit o hälsat på Morfar, Sara och Oliver =) Vi har städat på deras gård. Dom har spönat om huset så det låg en massa överblivet virke över hela gården, men det har vi städat bort idag.
Jag har hjälpt Sara o lastat skottkärran o så fick jag hjälpa henne att köra den ner till vedboden där vi lastade av allt.

Sen har vi ätit mat och glass o busat massor. Har haft jätte roligt =)
Sara hade ganske roligt hon oxå kan jag lova, hon skratta åt mig så hon knappt kunde andas o Mamma skratta så tårarna rann. HAHAHA.
Jag o Oliver satt o gjorde en massa roliga "miner" och så tog han min fot o när jag tog tillbaka den så höll jag på att sätta den på näsan men ångrade mig i sissta sekund, men nästa gång satte jag den på näsan o då skrattade alla åt mig så jag tog foten från näsan o satte den där den skulle vara. HAHA
En massa tok blev det iallafall.

Vi åkte hem strax före 9 tro jag så det blev sängen för mig direkt.











<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0