17 September

Dagis idag =) Har haft jätte roligt med alla kompisar o så har jag målat mitt hår med blå färg. Jätte snyggt tycker jag men Mamma tyckte inte de.
Förstår inte vad som är så fel med det, Mamma målade ju Evelinas hår, varför får inte jag måla mitt då?

När jag kom hem från dagis hade Rasmus äntligen kommit hem, Jag sprang raka vägen ut o busade med honom.
Jag har gjort klart för Mamma att Rasmus inte är en pojke oxå. Han är faktiskt en kompis och han är samma stor som mig.
Mamma skrattade åt mig när jag sa så o så tyckte hon att jag va söt.

Jag orkade inte busa så mycke med Rasmus. Va jätte tok trött o så blev ja ju hungrig. Men nu har jag ätit pannkaka med glass o sylt så nu blir de fart på mig igen =)
Hoppas Rasmus kommer ut o busar mera.

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska ut o leka o så ha jag inte så mycka att berätta heller.


<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0