14 September

I helgen har jag varit hos Farmor o Farfar och träffat alla mina fastrar och Pappa såklart =) O en massa andra oxå eftersom Farmor ha fyllt år så va det kalas i Lördags. =)
Jag har haft det jätte bra iallafall. Har busat massor och så ha jag fått paket från utlandet =) Jätte fina kläder och ett armband. lägger ut bilder imorgon orkar inte nu.

Jag kom hem till Mamma och Bobbas idag =) Kramades jätte länge med Mamma och sen med Tigra =)
När Helen och Robin åkt gick jag och Mamma in på rummet och lekte en stund och sedan gick jag ut o kollade läget.

Lite senare åkte jag, Mamma och Evelina bort på ica med bussen och handlade lite så vi kunde ät.
När vi kom hem hade Willda kommit ut så då gick jag ut till henne medans mamma gjorde middag.
Efter maten gick jag ut och Mamma målade Evelinas hår svart. Dom är bra konstiga dom där. Ena dagen målar Mamma vitt och nu blev det Svart.

Va ute och busade tills jag va så trött att jag inte orkade stå på benen längre, Bad Mamma om att få välling o sova o då va klockan bara halv 8.

Natti

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0