10 September *GRATTIS Pappa*

Ja idag är det torsdag o det är sista dagen på dagis för denna vecka =( Jag tycker att det är jätte roligt att vara på dagis nu.
Igår va jag oxå på dagis o efter det va jag ute o busade med Rasmus o dom andra barnen.
När Willda kom ut fick jag titta på hennes lillebror igen =) En jätte liten bebis.
Brukar säga till Mamma att jag oxå vill köpa en bebis. En lillasyster ska de vara, men Mamma säger att man inte kan köpa en bebis.

Aja, vidare till något roligt. Imorgon ska jag få åka till Farmor o Farfar, Det va jätte länge sedan jag va där nu.
Ninni och Robin kommer o hämtar mig imogon kväll när dom paserar sundsvall och så kör dom mig hem på söndag eller måndag.
Hos Farmor o Farfar ska vi ha kalas. Pappa fyller år idag och Farmor ha fyllt år.

Men nu ska jag busa vidare, kanske skriver mer senare

<3 Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0