24 Mars Grattis Tindra 2år

Idag har jag fyllt år, så Grattis har jag fått höra många gånger idag.
Först på dagis.
Dom hade kalas för mig där.
Jag hade med mig choklad bollar och dom bjöd på glass och så fick jag en pressent.

Mamma hämtade mig klockan 2 och då gick vi hem och städade och fixade klart allt.
vid halv 6 tiden började alla komma, efter att jag stått i en kvart och tok ropat på Moppa i hallen och knackat på fönstret och tittat ut för att se om dom kom. =)

Fick en massa paket av alla som va här och allt va tok fint.
Här ska ni få se vad jag fick.

Från Moppa och SaraFrån Moppa, Sara o OliverFrån Moppa, Sara o OliverFrån Moppa, Sara o OliverFrån Moppa, Sara o Oliver

Det här fick jag av Moppa, Sara och Oliver.
Jag fick ett par sånna där saker man har på armarna när man ska bada oxå, Mamma ha missat att knäppa kort på dom.


Från Gammel Farmor Alvarån Gammel Farmor AlvaGammelFarmor Alva

Från Gammel Farmor Alva


Från Mammas Faster och Kusiner  Nilla, Stina och Ante

Nilla, Stina och Andreas (Mammas Faster och Kusiner)


Från Saras Mamma och Pappa   Hans och Inga

Från Hans och Inga (Saras Pappa och Mamma)


Från Saras Farmor Lisen

Från Lisen (Saras Farmor)


Från Dagis    Ett Örngott

Från Dagis. Det är ett Örngott till kudden.


Ja det är allt jag fick förutom Morbror Fredriks paket, Det va en bok.
Jag fick 2 små böcker av Mamma oxå.
Ska få mer paket av Mamma sen, hon har bara lyckats köpa samma sak som Maria så vi måste åka och byta den.

Nä men nu har ajag uppdaterat lite och nu ska jag ta o göra mig klar för dagis och Mamma ska springa iväg på jobbet.

Ha en kanon dag allihop.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0