23 Mars

Idag sov jag tok länge.
Vaknade när vakmästaren stod och tok ringde på dörren.
Han skulle komma och sätta upp hyllan i badrummet som den andra vaktmästaren lyckades riva ner. Klantigt
Jag stod och surrade med honom hela tiden som han va här =)
Men nu sitter hyllan på plats igen iallafall fast lite längre ner.

Sen så har jag fått paket från min snälla Gammelmormor idag =)
Kanonfina kläder.
Jag vet ju att jag inte fyller år idag utan att det är imorgon men jag ville så gärna öppna o titta vad jag hade fått för fint så Mamma sa tillslut okej.

Här ska ni få se vad jag fick.

Från GammelMormor och LarsFrån GammelMormor och LarsFrån GammelMormor och LarsFrån GammelMormor och LarsFrån GammelMormor och LarsFrån GammelMormor och Larsom 2 dagar är jag 2 år.   Stora tjejen.

Allt det här fick jag av GammelMormor och Lars =)
Jätte fint.
Tröjan på sista bilden känner ni säker igen för en sådan fick jag av Momma oxå.
Men det gör inget eftersom jag älskar sessor så vill jag ha dom på mig hela tiden och det går ju inte om det ligger i tvätten.
Men har jag 2 så kan jag ha en i tvätten och en på mig =)
Kanon bra.

Tack så jätte mycke!


Här får ni lite andra bilder som visar en stor och duktig tjej =)

om 2 dagar är jag 2 år.   Stora tjejen.om 2 dagar är jag 2 år.   Stora tjejen.om 2 dagar är jag 2 år.   Stora tjejen.  Kolla vad jag kan =)om 2 dagar är jag 2 år.   Stora tjejen.  Kolla vad jag kan =)om 1 dagar är jag 2 år.   Stora tjejen.  I tröjan från GammelMormor

Fick hjälpa Mamma att laga mat igår =)
Kokar sås gör jag på bilderna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0