18 Mars

Idag har jag varit på dagis =)
Mamma ringde till dom och frågade om jag fick komma trots min hosta och det va inte problem det inte.
Kanon väder va det idag så vi skulle vara ute på dagis.
Mamma tog på mig galonisarna så att jag skulle kunna leka uten att bli blöt.
Sen vinkade vi hejdå och Mamma gick hem för att putsa fönster.

Mamma och Bobbas hämtade mig vid 2, då gick vi hem och bakade bullar och choklad bollar =) Mums.
Mitt i bakandet kom Morbror Fredrik och Moppa.
Fredriks bil är trasig igen så Moppa fick köra honom hem.
Han stannade på en fika och sen körde han Mamma till affären eftersom vi inte har någon bil.

När hon kom hem var det dags för mig att sova.

Natti natt
Pussen o Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0