17 Mars

Idag har jag och Mamma varit till Vårdcentralen och träffat doktorn.
Det tyckte jag inte alls om.
Sa till Mamma hela vägen dit att jag skulle vara snäll och låta doktorn lyssna på mig och kolla i öron.
Men när vi kom dit vart jag arg och ville inte alls följa med.

Sen om det beror på  det han ska göra eller hur han ser ut, det vet ja inte. hehe
Mamma fick hålla fast mig så att doktorn fick göra det han skulle.
När han kollat klart skickade han iväg oss till labb för jag skulle lämna blodprov.
Där inna vart jag inte heller så glad och alldeles blodig blev jag oxå =(
Ville ju inte ha plåster på mig.
Men jag fick en glass av sköterskan när hon tagit provet. =)
Sen skulle vi in till doktorn igen, men jag vägrade följa med.
Då lovade Mamma mig att han inte skulle röra mig nå mer så då följde jag med.
Fick hostmedicin.

När vi kom hem skyndade Mamma sig att städa för Annie och Emilia skulle komma.
När dom kom åkte vi ut på Birsta en sväng för att hämta medicin och så va vi in på barnenshus och handlade till mitt kalas ocg så skulle vi köpa pressent till Emilia som fyllt år, men hon hade så svårt att bestämma sig så vi gav upp och åkte på ica Maxi och där hittade hon en barbie som dansade.
Den fick hon av oss.

Sen åkte vi hem och fikade och lekte.
När dom åkte hem gick jag och la mig.
Va tok trött då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0