Tisdagen den 13 Januari

Har varit på dagis idag igen.
Va jätte trött när Mamma lämnade mig och så va ingen av mina fröknar där så mamma fick sitta med mig en kvart innan jag ville gå o leka.
Sen sa jag bara hej då Mamma. Då gick Mamma.

När Mamma och Bobbas kom för att hämta mig klockan 2 så sov jag ute i vagnen.

Hemma har jag och Mamma storstädat.
Det vart så rent o fint så.

Följde med mamma ut när hon skulle röka, ute fick jag syn på en katt och drog iväg efter den, jätte kul tyckte jag, men inte Mamma som bara hade foppatofflor på sig. Hon hade ju ingen lust att springa efter mig i snön med dom. hehe
När katten försvann spanade jag in ett par vantar som låg utanför grannens dörr, dom sprang jag så klart och hämtade. Kompis sa jag o visade mamma, Mamma sa åt mig att lägga tillbaka den så då gjorde jag de men påvägen därifrån hittade jag en pulka som jag tog med mig, den fick jag inte heller ha för Mamma o då vart jag sur på henne o vägrade gå tillbaka med den så då fick Mamma gå i snön iallafall. hehe.
Sen sprang jag vidare till lekparken o där fick jag för mig att jag skulle gunga o jag gav mig inte.
Fick gunga en liten stund iallafall.

Sen gick vi in o städade klart det sista o sen va de läggdags.
somnade utan bråk idag.
Natti natt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0