Måndag, Tisdag och Ondag

Måndagen den 5 Januari kom Madde, Bias och Nova o hälsade på oss.
Jätte roligt tyckte jag.
Saknar dom tok mycke.
Vi fikade o visade lägenheten o sen åkte vi med dom en sväng på Elgiganten.
Sen åkte dom hem =(

Tisdagen den 6 Januari fick mamma lite sovmorgon, Jag va med Bobbas o Morbror Fredrik.
När Mamma vaknade hade jag somnat i sackosäcken på golvet.

När jag vaknade gjorde vi oss klar och åkte till Birsta.
Vi skulle träffa Jossan och Ante där.
Mamma köpte ett sessa nattline, sessa trosor, en brunrosa randig tunika, en rosa cardigan och en grå tjocktröja för pengarna jag fått av gammelmormor.
De kommer bilder på som senare.
Mamma måste fixa de.

Nattlinnet o trosorna vart lika som Mormor köpt eftersom jag vägrar sova om jag inte får ha det på mig.
Vilket blir lite jobbig när de ligger i tvätten.
Men nu har jag ju 2 lika så då går det bättre.

Onsdagden den 7 Januari väckte mamma mig tidigt.
Vi skulle på nån information på arbetsförmedlingen.
LIte tråkigt va det men mamma had med sig saft o kakor till mig som jag musade medans tanterna och farbrorn pratade. 
När mötet va slut tog vi bussen hem igen o så har vi bara tagit det lugnt hemma.
Eller mamma ha tvätta och fixat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0