Julklappar

Morfar, Sara och Oliver


Morfar, Sara och Oliver

     Morfar, Sara och Oliver     Morfar, Sara och Oliver     Morfar, Sara och Oliver


Morbror Oliver

Oliver


GammelFarmor Alva

Gammel farmor Alva     Gammel farmor Alva


Nilla, Andras och Stina
(Mammas Faster och Kusiner)

Nilla, Stina och Ante


Hans och Inga
(Saras Mamma oh Pappa)


Hans och Inga Bodin


Farmor Lisen
(Saras Farmor)


Saras Farmor Lisen
Det ska vara en vit T-shirt oxå men den ligger i tvätten




Mormor och Mats

Mormor och MatsMormor och MatsMormor och MatsMormor och MatsMormor och MatsMormor och MatsMormor och Mats


Morbror Mattias

Morbror Mattias


Moster Sandra, Henke och Morbror Andreas

Sandra och Henke


Jan, Anette, Erika, Jessika och Daniel
(Mats bror med familj)

Jan, Anette, Erika, Jessika och Daniel


Farmor, Farfar Faster Hilda och Faster Helen

Bambi tröjan är från GammelMormor och GammelMorfar
(Pappas Mormor och Morfar)


Familjen EdströmFamiljen EdströmFamiljen Edström


Nallen fick jag av Pappa

Pappa



Faster Hanna, Emil och Kusin Willmer


Hanna, Emil och Wilmer


Detta är allt jag har fått i Julklapp
Jag har fått 500kr av Gammelmormor oxå som mamma ska köpa något fint för när hon hittar något så det kommer bilder på det sedan.

Jag vill tacka så jätte mycke för allt fint jag fått.

Många pussar och kramar till er.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0