Änglamamman

Hej.

Lånar Tindras blogg lite för att visa en blogg jag hittat.

Änglamamman berättar o sina änglabarn.
Hon skriver verkligen jätte fint.
Det är en hemsk historia men den bara måste läsas och spridas vidare.

Jag hoppas verkligen att jag ska slippa vara med om det Melissa varit med om.
Tycker så sund om henne.

Hur som hellst så tycker jag att ni ska ta er tid att kolla in på hennes blogg och kanske till o med skänka pengar till fonden hon startat för att det nån gång i framtiden ska finnas svar på varför sånt här händer och kanske till och med förhindra dessa heska händelser.

www.mammamelissa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Oj! Vilka vackra ord. Tack!



Men tyck inte synd om mig, tänk istället på hur lyckligt lottade alla ni är som får ha era barn på jorden.



Tack för att båda ni sprider flickornas insamling! Det värmer ända ned i magen!

2009-01-19 @ 15:21:39
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0