28 Januari

Jag har igentligtn inte så mycke att säga idag heller.
Har varit på daigs som vanligt.
Mamma lämnade mig klockan 7,45.
Jag vart jätte ledsen när mamma skulle gå.
Andra dagen  i rad.
Mamma tror att det kan bero på att vi inte hunnir vara något med varandra dom senaste dagarna.
Mamma jobbar ju till 5 och sen är det dags för middag och disk och sen så är klockan så mycket att det inte finns så ycke tid över till att leka.
De blir bara förberedelser inför nästa dag och sen ska det bytas till pyjamas på mig och göras välling o sen är det sängen som gäller.

Vi får leka på helgerna istället.

Måsta bara berätta att det första jag sa när jag vaknade idag va Moppa.
Moppa, Moppa komma sa jag. hehe.

Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0