26 Januari

Dagis dagis dagis. Det är det jag pratar om konstant hela tiden när jag inte är där.
Tycker så mycke om att leka med mina kompisar.

Men usch så trött jag är på morgonen.
Mamma får ropa på ig flera gånger innan jag öppnar ögonen och vill kliva upp.
Jätte jobbigt, men såfort mamma nämner dagis så flyger jag upp ur sängen. hehe

Bobbas hämtade mig som vanligt på dagis klockan 2.
Vi va ut och lekte en sväng i den stora snöhögen ute på gården.
Det tyckte jag va tok roligt.

När mamma kom hem gjorde hon middag och sen åt vi den.
Det vart pommes o korv idag.

Efter det så har jag lekt lite och så har jag badat.
Det va roligt.
Fast bara när mamma satt brevid mig o lekte.

Sen vart det pyjamas o klippa naglarna.
Jag satt still hela tiden medans mamma klippte.

Sen gjorde mamma välling och så fick jag gå o lägga mig.

Natti natt.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0