24 Januari

GRATTIS Emelie.

Idag har vi varit på 1-års kalas hos Emelie.
Övade hela dagen med mamma på att säga grattis Emelie och hemma gick det jätte bra.
Men när vi kom dig va jag nyvaken och jätte trött.
Hade inte sovit middag o så hade jag såklart somnat i bilen.
Ja hur som hellst så ville jag inte ge Emelie paketen och säga grattis.

Men efter ett tag hoppade jag ner från mammas knä och sprang iväg till Emma, Nellie och Emelie.
Hade jätte roligt med dom.

Innan vi åkte hem gick vi ner i källaren och hämtade lite vinterkläder och skor som jag fick låna.
Jätte bra.

Sen åkte vi hem o lagade mat och sen städade mamma hela kvällen.

jag va så trött så jag gick o la mig på golvet flera gånger o sa Tindra trött, Tindra sova.

Så nu sover jag som en stock.

Natti natt.
Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0