Julklapparna

Ja nu ska ni få se vad jag fått för fint =)

Från Mamma, Bobbas och Tigra =)Från Mamma, Bobbas och TigraFrån Mamma, Bobbas och Tigra
En Docka som kan prata, En skötväska med tillbehör och en bärsele till dockan fick jag av Mamma, Bobbas och Tigra =)


Tröja från Momma o MatsJulklapp från Momma o MatsJulklapp från Momma o MatsJulklapp från Momma o MatsJulklapp från Momma o MatsJulklapp från Momma o MatsJulklapp från Momma o Mats
Allt detta har jag fått av Mormor och Mats =) Plus pusslet och filmen jag visat i ett tidigare inlägg

Från Morbror Fredrik =)
En Lava lampa av Morbror Fredrik =)

Från Morbror Mattias
En Matberedare av Morbror Mattias =)

Från Moster Sandra o Henke
En ljusrosa adidas jacka från Moster Sandra och Henke  och Morbror Andreas =)

Från Moppa, Sara och Oliverfrån Moppa, Sara och OliverFrån Moppa, Sara och OliverFrån Moppa, Sara och OliverFrån Moppa, Sara och OliverFrån Moppa, Sara och Oliver
Allt detta fick jag av Moppa, Sara och Oliver =)

Från gammelfarmor AlvaFrån Gammelfarmor Alva
Pärlor, Pärlplattor och målarbok av GammelFarmor Alva

Från Saras Mamma och Pappa. Hans o IngaFrån Saras Mamma och Pappa. Hans och Inga
Hello Kitty jeans från Saras Mamma och Pappa. Hans och Inga

Från Saras Farmor Lisen
Tröja från Saras Farmor Lisen

Från Farmor och FarfarFrån Farmor och Farfar
Kläder från Farmor och Farfar =)

Från PappaFrån PappaFrån Pappa
En ljusrosa mjukisdress, en barbie målarbok och kritor från Pappa

Från Faster Hilda
Play-doh lera från Faster Hilda =)

Från grannen Rasmus
En Sessaklänning från Rasmus (Min granne)


Ledsen om jag missat något. Men det är så mycket att hålla rätt på. Säg till om det är något jag missat så fixar jag till det.

Jesefin va hit igår med en jätte fin julklapp som vi tyvärr inte ha knäppt kort på än eftersom jag tagit med mig den till Långsele.
Så den får ni se senare.

<3 Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: Ewwe

Hoppas hon kunde ha klänningen :P Den är ju så söt ^^

2009-12-28 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0