Från 12 -24 December

Nu va det vldigt länge sedan jag skrev något. Ledsen för det man Mamma har jobbat en massa och Har varit trött nät hon kommit hem så hon har inte orkat.


Vi har haft en massa bus o tok för oss men minns inte riktigt allt.

Vi har nästan firat Lucia, Mamma klädde på mig o gjorde mig så fin men när vi kom upp på dagis klockan 15.00 som va tiden vi fått då va dom redan färdiga, dom hade tjuvstartat utan att vänta på mig =( Jag blev ledsen så vi stannade inte ens på fika.

När första snön kom va det på med ytterkläderna som gällde. Det blev pulkåkning för hela slanten.
Det va Jag, Mamma, Bobbas, Tigra, Rasmus, Evelina och Ullis.
Det va jätte roligt.
Tigra får agera pulkdragare. Haha. Hon drar oss barn i pulkan.


Sen har  jag varit o badat med Moster Sandra på Timrå badhus, Det va jätte roligt =)
Tyvärr blev jag sjuk dagen efter, Fick 40 greders feber. Så nå dagis blev det inte i måndags för mig inte =( Jag fick vara med Sara istället. Mamma jobbade tisdag oxå så då fick jag sova kvar hos Moppa o Sara sen fick jag åka hem till Mamma vid 6 tiden på tisdag eftermiddag för då fyllde Mamma år så då va det tårtkalas hemma =)

Farmor o Farfar hade varit till oss o lämnat en massa julklappar till mig från dom, Pappa och fastrarna.

Nu har ni fått veta lite om vad jag har gjort den senaste tiden. Tyvärr har jag inte knäppt nå bilder på alla saker ur paket kalendern än heller men jag ska uppdatera när jag kommer hem så ni får alla bilder oxå.
Det blir måååååååååååååååååååååånga bilder det.

<3 Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0