9 December Lucka 9

Dagis som vanligt på förmiddagen.

När vi kom hem blev det mellis o sen ha jag lekt på rummet o tittat på film.
Annars så har jag börjat visa Mamma att jag faktiskt kan saker o ting. Numera vill jag ta maten själv o hälla upp mjölk själv o så försöker jag dela så gott det går. Går det inte så ber jag om hjälp =)
Det är så roligt att visa att jag kan själv. Jag är ju stora tjejen nu =)

Nu ska jag sätta mig o rita lite för det tycker jag är roligt.

Lucka 9
Vingar till min lilla Ponny
Vingar till min lilla ponny =)


Paket 9
Sessa men tillbehör så jag oxå kan vara Sessa =)
Sessa med tillbehör så att jag oxå kan vara Sessa =)

<3 Puss Puss <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Söta Tindris! Så stor hon blivit.. minns fortfarande hon som bebis. :)

2009-12-12 @ 23:24:41
Postat av: Hill :)

sötaste hjärtat :) <3

2009-12-17 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0