2 December Lucka 2

Detta fick jag i lucka 1

Ett litet Paket


I Paket 2 fick jag

En Sessa Affisch

Idag ha det varit en händelserik dag. haha.
Först har jag varit på dagis. Bobbas hämtade mig idag eftersom Mamma jobbade.
vi gick in till rasmus, Roger och Evelina direkt när vi kom hem. Jag lekta med Rasmus ocg Bobbas drack kaffe.
Vi gick hem kagom till att Mamma skulle komma hem. Sen kom Rasmus in till mig o busade en stund tills han skulle äta middag.

Det ringde på dörren, mamma trodde det va Evelina som skulle hämta hem Rasmus men icke. Det va Morbror Andreas. Jag är fortfarande jätte blyg för honom. Ville inte ens ta en Pepparkaka ur burken när den stod brevid honom. Hehe.
Men Rasmus visade att Andreas inte är så farlig så då gick det bra =)

Sen kom Morbror Fredrik. Han skulle börja köra saker till sitt nya hem idag och Andreas skulle hjälpa honom med det.

O när dom hade åkt skulle Mamma, Bobbas, Roger och Evelina spela kort men då ringde det på dörren igen.
Det va Moppa, Sara och Morbror Oliver som kom. Dom gratulerade Mamma på hennes namnsdag =) Hon fick en jätte fin julgransfot.

Sen va det dags för kortspel för dom vuxna o jag o Rasmus fick leka en stund till på mitt rum. Så vi fick vara uppe lite längre än vanligt men inte överdrivet. Jag sa till o med åt Mamma när jag ville sova. Så då fick jag det o Rasmus fick lägga sig i Mammas säng o titta på film tills dom hade spelat klart.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0