11 December

Idag hämtade Bobbas mig på dagis eftersom Mamma skulle jobba till klockan halv 8 på kvällen.
När vi kom he åt vi lite mellis o sen va jag så trött så jag gick o la mig i min säng o sov. Haha
Det tyckte Mamma va bra så att jag skulle vara vaken när hon kom hem =) Hon hann ju inte träffa mig på morgonen heller eftersom hon börjar jobba 7.

Vi hade precis ätit middag när Mamma kom hem från jobbet. Alla som skrev tenta hade gått hem tidigare.
Så då blev det lite fredagsmys i Mamma o Bobbas säng. Chips o film blev det.
Sen va klockan mycke men jag ville inte sova så jag fick vara upp en stund till.
Det blev en ganska kort stund eftersom jag igentligen va jätte trött. Haha

Lucka 11

Parfymer till min Ponny

Paket 11


<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0