27 Augusti

Idag försov sig Mamm lite så vi kom lite sent upp på dagis o när vi kom dit va det en Mamma som hade ramlat i korridoren så min fröken va lite upptagen med det så jag fick gå till matsalen o dom stora barnen direkt =)

Bobbas hämtade mig när det va dags att gå hem o då va jag så trött så jag somnade en stund på soffan, hehe
Jobbigt att vara på dagis.

När Mamma kom hem kramades jag med henne en stund o sen gick jag ut o cyklade med Willda =)

Nu har jag precis ätit en yoghurt till kvällsfika o nu blir det en film o sova så jag orkar med morgondagen på dagis.

Natti Natt

Äter Yoghurt o diggar till musiken i Mammas telefon =)

Äter Yoghurt och diggar till musiken i Mammas telefon =)


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0