Sjuk!!

Idag är jag sjuk. Inte alls roligt.

Har varit på dagis iallafall, för jag va pigg på morgonen så mamma tyckte att jag skulle gå dit eftersom jag älskar att vara på dagis.
så pass mycket att jag puttade ut mamma därifrån när hon lämnade mig o sen sprang jag in till mina vänner.

Sen kom mamma och hämtade mig och då mådde jag oxå bra.
Lite trött bara.
Vi gick på konsum o handla och sen gick vi hem.
Efter ett tag så tyckte mamma att jag såg hängig ut och då kände hon oxå att jag va varm.
38,9 hade jag i feber då. sen sov jag middag och när jag vaknade hade jag 40,2 i feber och bara skakade o grinade.
Inte roligt alls!
Nu ligger jag i bäddsoffan precis framför tv:n och myser.
 Morbror Fredrik åkte på konsum och köpte glass och godis till mig.
 Han är så snäll.

Kommentarer
Postat av: sandra

Uscha då lill jänta, krya på dig!!

2008-09-28 @ 17:33:40
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: karla

inte långt vkar tills ni flyttar hit =)

2008-10-10 @ 19:18:05
URL: http://karlitalatinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0